Missiomme on auttaa asiakkaitamme pääsemään alkuun toimintansa digitalisoimisessa. Kysyimme asiakkailtamme, kuinka tyytyväisiä he olivat meiltä saamaansa palveluun ja asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneista kaikki olivat tyytyväisiä tai erittäin tyytyväisiä Rubicilta käyttämiinsä palveluihin.
71 prosenttia vastanneista kertoivat olevansa erittäin tyytyväinen saamaansa palveluun, 29 prosenttia tyytyväisiä saamaansa palveluun. Kukaan vastanneista ei ollut tyytymätön palvelukokemukseen.
Pyysimme asiakkaitamme arvioimaan, monenko tähden kumppani olemme olleet heille digitaalisessa muutoksessa. Asiakkaamme arvioivat meitä yli neljän tähden kumppaniksi (keskiarvo 4,2/5 tähteä).
“Asiakkaamme järjestelmävalinnat ovat kooltaan sen verran suuria, että varaa virhevalintoihin ei ole. Palautteen perusteella olemme voineet tuoda asiakkaillemme selvää lisäarvoa, sillä tunnemme järjestelmämarkkinat ja niiden muutokset hyvin. Sopimustuki on myös kiiteltyä, sillä meillä on ensikäden tietoa siitä, millaisiin asioihin sopimusta tehtäessä tulisi erityisesti kiinnittää huomiota,” sanoo Rubicin managing partner Kari Heikkilä.
Kaikki kyselyyn vastanneet suosittelisivat Rubicia ja Rubicin palveluja muille.
“Kun lähdemme asiakkaan kanssa ottamaan loikkaa entistä digitaalisempaan suuntaan, sitoudumme projektiin täysin. Sen huomaa asiakassuhteidemme kestosta, joista suurin osa on vähintään kahdesta kolmeen vuotta vanhoja. Autamme tarvittaessa ja kuljemme asiakkaan rinnalla, siitä myös sloganimme Kumppanisi digitaalisessa muutoksessa,” Heikkilä toteaa.