”Vaikea sanoa, missä parantaa” – asiakkaamme antoivat Rubicille jälleen neljä tähteä asiakastyytyväisyyskyselyssä
Avainsanat: asiakaskokemus, asiakaspalaute, asiakastyytyväisyys

Kysyimme keväällä 2019 asiakkailtamme, miten hyvin olemme onnistuneet olemaan heidän tukenaan digitaalisessa muutoksessa. Kyselyyn vastasi yhteensä 23 henkilöä. 

Saamamme palaute oli erinomaista.  

Rubicin tehtävä on tarjota riippumatonta teknologia- ja järjestelmähankintakonsultointia. Tavoitteenamme on tuoda asiakkaille kokemusta projekteihin, varmuutta päätöksentekoon, sopivat ohjelmistot, parhaat kumppanit sekä säästöä ja tehokkuutta. 

Jopa 95 prosenttia vastaajista kertoi olevansa joko erittäin tyytyväisiä tai tyytyväisiä Rubicilta saamaansa palveluun. Vastaavasti, 95 prosenttia vastaajista valitsisi Rubicin kumppaniksi myös tuleviin digiprojekteihinsa.  

Kysyttäessä kehitysehdotuksia palvelun parantamiseksi nostettiin esiin tiiviin yhteydenpidon ja kasvotusten käytävien keskusteluiden merkitys.  

Kysyimme asiakkailtamme myös, haluaisivatko he osallistua Rubicin järjestämiin vapaa-ajan tapahtumiin. Järjestimme keväällä yhteisen vierailun Amos Rex -taidemuseoon ja useat vastaajat osoittivat kiinnostusta vastaavan tapaisiin tilaisuuksiin jatkossakin. Avoimissa vastauksissa mainittiin erityisesti informatiiviset, digitalisaatioon keskittyvät tilaisuudet, joita pyrimme järjestämään mahdollisuuksien mukaan. 

Suuri osa asiakkaistamme tulee suositusten kautta. Sen vuoksi olemme iloisia, että jopa 95 prosenttia vastaajista kertoo olevansa valmis suosittelemaan Rubicia 

Olemme kiitollisia saamastamme hyvästä palautteesta ja pyrimme jatkossa parantamaan palveluamme entisestään. 

Rubic HR Finland on puolueeton teknologiahankintakonsultti, joka kuuluu Iodata Oy -konserniin yhdessä Lanka Creative Oy:n ja Fabula Productions Oy:n kanssa.

Rubic